Szkolenia w naszej ofercie skupiają się na rozwijaniu kompetencji cyfrowych w różnych aspektach takich jak: marketing, obsługa klienta czy komunikacja.


Standardy obsługi Klienta z wykorzystaniem platform cyfrowych

Na tym szkoleniu zdobędziesz praktyczne umiejętności komunikacji z klientem z wykorzystaniem takich platform jak: Teams, Skype czy Zoom. Kurs jest skierowany dla wszystkich osób, które pragną poznać tajniki profesjonalnej obsługi klienta w warunkach zdalnych. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji cyfrowych w oparciu o praktyczne wykorzystanie wiedzy.

Czas szkolenia: 24 godziny


Komunikacja zdalna

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę o narzędziach i sposobach komunikacji zdalnej, dzięki której usprawnią przekazywanie informacji pomiędzy pracownikami i klientami oraz zaplanują efektywny system organizacji pracy. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać potencjał kanałów komunikacji zdalnej i platform cyfrowych.

Czas szkolenia: 18 godzin


Obsługa Pacjenta covidowego z wykorzystaniem narzędzi informatycznych

Szkolenie jest nastawione na rozwijanie umiejętności z zakresu kompetencji cyfrowych w kontekście porozumiewania się z Pacjentem w sytuacji izolacji społecznej. Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom możliwości współpracy z Klientem z wykorzystaniem narzędzi i platform internetowych bez bezpośredniego kontaktu.

Czas szkolenia: 18 godzin


Tworzenie przewagi marketingowej na rynku poprzez social media

W ramach tego szkolenia uczestnicy poznają tajniki budowania wizerunku w Internecie przy wykorzystaniu social mediów takich jak: Facebook czy Instagram oraz serwisów z segmentu e-usług. Zapoznają się także z netykietą i podstawami marketingu internetowego. Także zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia i prowadzenia stron internetowych. Działaj na wielu platformach i wyprzedź konkurencję!

Czas szkolenia: 24 godziny


Kompetencję cyfrowe w rozszerzaniu health literacy

Pojęcia health lietracy nie da się przełożyć bezpośrednio na język polski, ale można je rozumieć jako rozumienie przekazów zdrowotnych. Uczestnicy tego szkolenia zaznajomią się z technikami cyfryzacji, które mają na celu poszerzenie wiedzy Pacjenta. Celem szkolenia jest ukazanie nowoczesnych metod wprowadzania profilaktyki zdrowotnej.

Czas szkolenia: 24 godziny